27 Temmuz 2010 Salı

İŞTE KARŞINIZDA EN LEZİZ LEZZET "ŞÖLEN"...



http://www.solen.com.tr/home
SİZLERLE BUGÜN ŞÖLENİ YAKINDAN TANIMAYA GİDİYORUZ:)
EN HARİKA LEZZETLER ŞÖLENDE BULUŞMUŞ,İŞTAHINIZ KABARACAK HAZIR OLUN!!




Türkiye'de Şölen

1989 yılında Gaziantep’te kurulan Şölen Çikolata, bugün Türkiye’nin en büyük çikolata üreticilerinden biri haline geldi.

Lezzet trendlerini yakından takip eden ve tüketicilerin damak zevkine uygun ürünler geliştiren Şölen Çikolata, genç ve dinamik yönetim yapısı, yenilikçi ruhu ve farklılaşmaya verdiği önem ile Türkiye’nin en keyifli çikolata ürünlerini yaratıyor.

Geniş ürün yelpazesinde, farklı damak tatlarına hitap eden 200’ün üzerinde ürün çeşidi bulunan Şölen Çikolata, Türkiye’nin ilk 500 sanayi kuruluşu arasında 231. sırada yer alıyor.

Dünya standartlarındaki ileri teknolojisini, profesyonel kadrosu ile bütünleştiren Şölen Çikolata, çalışanlarının uzmanlaşması için gelişime yönelik olanaklar sağlıyor.

Bugün, kendi alanında dünyanın en ileri üretim teknolojilerine sahip toplam 140.000m2’lik kapalı alanda üretim gerçekleştiren Şölen Çikolata, günlük 600 ton üretim kapasitesi ile, üretiminin yüzde 30’unu yurtiçi pazarda tüketici ile buluşturuyor.

Sürekli genişleyen dağıtım organizasyonu ile yurtiçi pazarda 50.000’i aşkın seçkin satış noktasında tüketicilerine ulaşan Şölen, Türkiye’de, Migros, Tansaş, CarrefourSA, Carrefour Express, Real, Metro, Kipa, Bim ve DiaSA gibi büyük market zincirlerinde çikolata tutkunları ile buluşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder