22 Eylül 2010 Çarşamba

Neşeli Günler ~ Banny Jeans SONUÇLARI


Günaydın arkadaşlar


Bu sabah 08:00 itibari ile random.org. ta yaptığım çekiliş sonucu Banny Jeans'ten hediye kazanan arkadaşımızzzzzzzzz.....

Lerzan Kara.....

Tebrikler Lerzan...

lerzankara dedi ki...



bendekatıldım


http://www.facebook.com/reqs.php#!/lerzankara duyurdum


lerzankara@gmail.com

11 Eylül 2010 23:23


Yedek:
sincabı buldum :)))
nickini çok beğendim....

Kazanan arkadaşımızdan neseege@mynet.com adresine iletişim bilgilerini bekliyorum. 3 gün içinde benimle irtibata geçmezse maalesef hakkı diğer arkadaşa geçecektir...

Blogumdaki diğer kampanyalarda şansınızı denemek isterseniz sağdaki firma logolarına tıklayabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Tebriklerrr güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
  2. yedek olmuşum ya :( kazanan arkadaşa iyi günlerde kullanmasını dilerim.çok istemiştim ama :(
    sağol canım sen de çok :P

    YanıtlaSil