29 Mayıs 2012 Salı

kampanyalar

Bugün yine bir çok blog gezdim, çekilişlerine bir göz attım ve hediyelerini beğendiklerime katılmak istedim. Bu sefer her çekiliş için ayrı ayrı post hazırlamayacağım.

1. Çekiliş hediyesi: YÜZÜK
Ben bu yüzüğü beğendim
4 Yüzük arasından bir tanesini beğeniyorsunuz ve o yüzük sizin oluyor. Katılım şartları basit.
Çekilişe katılmak için buradan buyurun.


2. Çekiliş hediyesi: Say say bitmez şimdi, siz en iyisi yerinde bakın: buradan...

3. Çekiliş
Fotoğraf Makinesi hediye eden çekiliş gördünüz mü? Nikon D3200 hediye ediyorlar.

Bu çekiliş için ayrı bir post hazırlarım ben! Tam da bana lazım olan ve istediğim bir şeyi hediye almak çok mutlu eder beni. Siz katılmayın ama olur mu. Ben kazanayım bu çekilişi, benim olsun bu hediye.

''Yok yeaa ben de katılırım gıcıklık değil mi...'' diyorsanız alın size Link!

4.Çekilişin hediyesi çok tatlı.


Bu hediyeye siz de sahip olmak isterseniz buradan devam edin. Ben gerçekten çok beğendim.


Çekilişlerin Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder