16 Ocak 2012 Pazartesi

Hediye isteyen gelsin ⏠⏝⏠

katılmak için;

 http://kelebekgibi.blogspot.com/2012/01/hediye-isteyen-gelsin.html


Cekilis yapalim, hediye verelim, mutlu olalim :)
Katilim bol olsun, heyecanli olsun ve coook isteyen birine gitsin insallah :)

Blogu olanlara özel bir cekilis oldugunu bastan belirteyim!!!

Blogumu ve Facebook Sayfami takibe alin baskada sart birsey yok ;)
Caniniz isterse duyurun blogunuzdan yahut Facebook hesabinizdan.
( Bu tabiki beni mutlu eder )

Hediyelere gelince:
 Bu cici kitap ayiraci :)

 Ikinci olarak blogumun ismine uygun birsey olsun istedim, rengarenk ve kelebekli küpeler :) KelebekGibi okuyucusuna özel :)

Kalpli hersey cok trend son zamanlar, ücüncü olarak böyle rengi seker gibi pembe olan bir bros olsun istedim :) 

Pakete 4. olarak sürpriz birsey daha dahil etmek istiyorum ;)

Bunlar sevgi ile paketlenip gönderilecektir :)
(Dünyanin her tarafindan katilabilirsiniz, kargo bana ait tabiki)

Katilmak isteyen blogumu ve Facebook sayfasini takibe alip, buraya istedigine dair yorum birakip, mail adresinide yazsin lütfen! Birde blogunuzda yahut baska bir sosyal agda paylastiysaniz linkini ekleyiniz.

Katilim tarihi olarak 13 Subat son gün, 14 Subat kazanan aciklanacak insallah.
(Eger 50 katilimcidan az olursa süre uzatilabilir...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder