16 Şubat 2010 Salı

EŞARP HEDİYELİ ÇEKİLİŞİMİZ BAŞLADI :)http://babyh23.blogspot.com/2010/02/esarp-hediyeli-cekilisimiz-basladi.html,


http://babyh23.blogspot.com/2010/02/esarp-hediyeli-cekilisimiz-basladi.html



eveeet 2.hediye çekilişimizde başlamış bulunmaktadır :) darısı 3.cü'ye :) ama 3.'den önce facebook arkadaşlarım için bi çekiliş yapacağımdır bilginiz olsun :)

ilk çekilişimizde hediyeyi kazanan sevgili ESRA'nın paketi eline ulaştı ve çok güzel bir post hazırlamış bloğunda buraya tık tık :)

bir önceki çekilişte olduğu gibi,blog sahibi olmanız dışında hiçbir şartımız yok...sadece bu posta "katılmak istiyorum" şeklinde yorum yapmanız yeterli..

ve yine daha önceden belirttiğim gibi daha önce hiç yorum yapmamış,ya da aramıza yeni katılmış olabilirsiniz..çekinmeyin herkes katılabilir sonuçta kısmet işi..kimin kısmetindeyse ona gidecek :)

21 şubat pazar akşamı 00:00 gibi bu postu yorumlara kapatacağım..yani o zamana kadar vaktiniz var katılmak için :)

hadi bakalım kim kazanacak bu sefer?bende merakla bekliyorum :)

ve sizler çekilişe katılmak için yorumlarınızı yaparken ben birazcık müsade istiyorum sizden :) malum durmadan post yazıyorum bilgisayarım geldiği günden beri :) yapacak işlerim var birazcık..yorumları onaylamam,maillere geri dönüşlerim biraz uzayabilir..bu arada biriken postlarımı hazırlayıp daha rahat şekilde sıkılmadan yayınlayabilirim..

bugün ne giydimler,gidilen filmler,gezmeler,ev resimleri,gelen hediyeler,alınan ciciler,süslenen çerçeveler,ayakkabı,çanta dolapları.. bi sürü bi sürü şey var yazacak daha...

ve muhtemelen "sevgililer günü sofrası" ile olacak dönüşüm :))

herkese öpücükler :))

EKLEME DİPNOT: arkadaşlar hepinizin yorumlarına tek tek döneceğim,katılımlarınız için çoook teşekkür ederim.bi noktayı belirtmem gerekiyor o yüzden ekleme yapıyorum posta..

ARKADAŞLAR ÇEKİLİŞE KATILMANIZ İÇİN GEREKEN TEK ŞEY BLOG SAHİBİ OLMANIZ..
ÜZÜLEREK YAZIYORUM ADSIZ ARKADAŞLAR KATILAMIYOR :(
PEK ÇOK BLOG SAHİBİ OLMAYAN,ADSIZ OLARAK YORUM YAPAN ARKADAŞIM VAR HEPSİYLE SÜREKLİ İLETİŞİM HALİNDEYİZ.ONLARI ASLA KASDETMİYORUM FAKAT,

ADSIZ OLARAK BİRDEN FAZLA DEFA YORUM YAPILABİLDİĞİNDEN,SUİSTİMAL OLMAMASI VE DİĞER KATILAN ARKADAŞLARIN KAFASINDA SORU İŞARETİ OLUŞMAMASI SEBEBİYLE KATILMAK İÇİN BLOG SAHİBİ OLMANIZ GEREKMEKTE..
VE ADSIZ OLARAK YORUM YAPAN BİÇOK KİŞİ FACEBOOK'TAN DA ARKADAŞIM VE ONLAR İÇİN AYRI BİR ÇEKİLİŞ YAPACAĞIM İLERLEYEN GÜNLERDE..
BLOG AÇMAK ÇOK KOLAY DİLEYEN,AÇMAK İSTEYEN OLURSA YARDIMCI OLURUM SEVE SEVE..

ÖPÜCÜKLER VE KATILIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER TEKRARDAN :)

1 yorum:

  1. merhaba benim bloğum var katılmak ıstıyorum güzel hedıye kazanırm ıns saygılarımla bloğum adresi:hediyeligunler.blogspot.com yarısmayı ordada duyurucam
    hayalperest
    hayal2323@gmail.com iyi çalısmlar hayırlı hedıyeler ıns..

    YanıtlaSil