16 Şubat 2010 Salı

kitap isteyen




bir kitabı bitirdiğimde eğer çok etkilenmişsem o kitaptan ayrılmam uzun zaman alır..Alacakaranlık serisinde de aynen böyle oldu benim için..seriyi zaten büyük bir merakla okudum ve bitince sıra diğer kitabım olan Koloni'ye geldi..Koloni bir çok yerde çok fazla övgü alsa da kendimi bir türlü kitaba veremiyorum..Elime aldığım an Cullen ailesinin neler yaptığını düşünmeye başlıyorum..reenesme büyümüştür,başka ülkeye gitmişlerdir,Jacob hala onlarladır falan diye bir başlıyorum; serinin devam kitabını kendi kafamda yazıyorum..
bu kitap da diğer verdiğim kitap gibi kütühanemde 2 adetti..
birini ben okuyorum diğerini paylaşmak istiyorum..
Cem Sultanın değişik hikayesini okumak isteyen arkadaşlar bu posta yorum bıraksınlar..
şansınız bol olsun..
http://esineasik.blogspot.com/2010/02/kitap-isteyen.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder