16 Şubat 2010 Salı

KaDıNLaR GüNü HeDiYeLeŞMeSi



8 Mart Dünya Kadınlar Gününü siz sevgili arkadaşlarımla biz kadınlar olarak doyasıya kutlamak istiyorum. :)


Bu nedenle böyle bir kampanya düzenledim.:)


işte hediyelerim :))



kazanan kişiye içtikçe MoR KeLeBeKten uğur getirmesi dileğiyle kupa




Maybellinenin meşhur sarı tombul rimeli ve Golden Rose Mavi renk rimel


Cecile Fırça seti








Renk biraz farklı çıkmış ama Flormardan süpermatte lipgloss








m.a.c. springsheen allık
** Bu ürünü sadece 2 kez kullandım. diğer ürünlerim asla kullanılmamış ve yenidir.




avon concelear




kendi emeğimle yaptığım çanta aksesuarı.
** bunu ya da başka bir tane yapıp göndericem.






Kadınlar Gününe 1 ay kadar bi süremiz var ancak ben daha çok bayan arkadaşlara ulaşalım diye erken başlattım bu kampanyayı.:)


yapmanız gerekenler;
*** blog sahibesi iseniz izleyici olmak ve blogunuzda duyurmak.
*** Blogum hakkındaki düşüncelerinizi, olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi, bu blogda en çok ne okumak istediğinizi yorum olarak bildirmek.
***blogu olmayanların 2. maddeyi yerine getirmesi yeterlidir.


sonuçları ''random.org'' aracılığıyla 8 Mart'tan önce belirleyip o gün eline ulaştırmaya çalışcam.


kimle hediyeleşceğimi bende çok merak ediyorum. :)




HERKESE İYİ ŞANSLAR....
http://mmmorrrkelebek.blogspot.com/2010/02/kadnlar-gunu-hediyelesmesi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder