22 Nisan 2010 Perşembe

Park Bravo Elbise İsteyen? :)


Geçtiğimiz senelerde Park Bravo'dan indirimden bu elbiseyi çok beğenip fiyatı da uygun olunca almıştım. Ama hiç bi zaman bana olmadı malesef:( Ben de, sizlerin de hoşuna gidebileceğini düşünüp küçük bi çekişle sizlere hediye etmek istedim:)

Gelelim çekilişe katılma koşullarına:)
1- İzleyicim olmanız.
( Blogger, facebook ya da twitter hesaplarınızı kullanarak yandaki "İzle" butonuna tıklayarak izleyici olabilirsiniz:) )

2- Eğer blogunuz varsa blogunuzda çekilişten bahsetmeniz ve linki yorum kısmına yazmanız.
(Eğer ki blogunuz yoksa da, elbiseyi istediğinize dair bir yorum bırakabilirsiniz yoruma. Ama blogunda bahseden arkadaşlara haksızlık olmaması açısından onlara +1 çekiliş hakkı vercem tabi ki:) )

Hepsi bu:) 1 Mayıs'a kadar çekilişe katılabilirsiniz. Elbise şifon,belde oturuyo ve eteği kat kat:) 38 bedendir ve hiç kullanılmamıştır tabi ki:)

Amaç paylaşım, umarım sizlerin de hoşuna gitmiştir:) Böyle hediye paylaşımlarıyla dostluklarımız pekişsin:))
http://bilmediginizkalmasin.blogspot.com/2010/04/park-bravo-elbise-isteyen.html

3 yorum:

  1. çekilişe katıldığın için teşekkür ederim, bu elbiseyi beğenen diğer herkesi de bloguma beklerim:) şansın bol olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba elbiseye bayıldım benim olması dileğiyle..bloğumda yer verdim.

    YanıtlaSil