14 Nisan 2010 Çarşamba

tuana'nın dünyasından hediye kampanyası.....26nisan son


Uzun zamandır, güzel bir hediye kampanyası yapmayı düşünüyordum, Ancak hediyeler konusunda bir türlü karar vermemiştim.Bloglarda verilen hediyeler genelde kozmetik ürünleri olduğu için ben farklı bir hediye de eklemek istedim.1 kişi yerine 2 kişi bu hediyeden yararlansın diye diğer hediyeyi de kozmetik ürünlerden seçtim.:) Çam sakızı çoban armağanı..Umarım beğenirsiniz...

Hediyeler:



1 kişiye Braun Mr 4000 Hc 450W Blender & Rondo Seti





1 kişiye de Kahverengi ve Siyah olmak üzere 2 renk Max Factor Maskara.


Ayrıca blender ve Mascaraları kazananlara istedikleri renklerde, yaptığım taçlardan hediye edeceğim.






çok güzel hediyeler sahiplerini bekliyor ,belki bu şanslı sensindir :)
haydi ozaman tuana'ya ;http://www.nesetuana.com/2010/04/hediye-kampanyas.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder