8 Aralık 2011 Perşembe

2011 Yılının Son Çekilişi (Hadi Bekliyorum Hepiniziiiii)

İnşallah 2012 lokum tadında bir yıl olur büyük küçük hepimiz için...
Şimdi gelelim sorumuzaaaa... Moskova'dan hatıra 10 parçalık bu şirin matruşkaya sahip olmak isterseniz tek yapmanız gereken 2011 senesini herhangi birşeye benzetmeniz, betimlemeniz... Ben biberli çikolataya benzettim, peki sizin için neydi? Mesela mis gibi kokan bir gül müydü yoksa totonuza batan bir kaktüs mü :) Veya bambaşka bir tür mü? Hadi bakalım heyecanla bekliyorum cevaplarınızı ;)

7 yorum:

  1. 2011 senesi benim için ağır iş makinelerinin altında ezilen bir asfalt gibiydi. Çok zorluklar yaşadım. Kötü günler geçirdim. Maddi, manevi birçok sınavdan geçtim. Resmen asfalt gibi ezildim. 2012 benim yılım olacak inşallah. Kötü günler geri de kalacak Rabbim'in izniyle.

    YanıtlaSil
  2. babam rusyada görev yaptı ama bana matruşka getirmediiii:(çok güzeller.. benim içinde zor bir yıldı sanırım kaktüse benzetebilirim:/

    YanıtlaSil
  3. Hımm, çok güzel bir soru.
    2011 yılı bence, kivi gibiydi; içinde herşeyi barındıran...

    YanıtlaSil
  4. benim için 2011 bomba gibi bir yıldı; nitekim bi tarafımda patladı diyebilirim :(

    inşşallah 2012 bana bu yıl yaşadıklarımı unutturacak kadar güzellikler getirir:)

    YanıtlaSil
  5. benim için 2011 yılı bom boş bir yıldı uçsuz bucaksız bir yol gibiydi

    YanıtlaSil
  6. 2011 yılı benim için büyük çok büyük ve harika paketlenmiş bir hediye kutusu gibiydi.
    içi açılınca şaka olarak soğan koyulan kutulardan :(

    YanıtlaSil
  7. merhabalar,baktım ama göremedim sonucu.tarih de olmadığından günaşırı bakmaktayım,sorayım dedim :))

    YanıtlaSil