7 Aralık 2011 Çarşamba

Ucsuzbucaksizbirdolabimolsa'dan Hediyeler

1- Mini takı sandığı

Küçük küpeleri, yüzükleri saklamak için çok şık mini bir sandık. Ben böyle kutuları çok seviyorum kendime boy boy çeşit çeşit alıyorum :) Bu da sizin için seçtiğim. Umarım şanslı kişi severek kullanır.





2- Taşlı gitar kolye

Gene severek kullanacağınıza inandığım pırıltılı taşlı bir gitar kolye. Gitara da ayrı bir düşkünlüğüm vardır benim. Ev gitar kaynıyo ama tarafımdan hiç biri çalınamıyo maalesef :) Anca Guitar Hero oynayarak kendimi tatmin ediyorum :D





3- Kelebekli mini mum seti

Yılbaşı olurda mum hediyesi olmadan olur mu :) Bu küçük mumlar farkettiyseniz blogumun arka plan temasıyla uyumlu :) Üzerinde minik mavi kelebekler var. Çok sevimliler. Kendime de bir paket aldım :)





4- Golden Rose ojeler 01 ve 03 numara

Herkesin zevkine uysun, herkesin kullanabileceği renkler olsun diye ojelerde Frenchin vazgeçilmezleri cila ile rakı beyazını tercih ettim.





5- Elidor Düzleştirici Seri – Şekillendirici Bakım Kremi

Yeni yılda mükemmel düz saçlarınızla herkesi kıskandırın diye Elidor’un düzleştirici ürününü de hediye setime ekledim. :)



6- Innova Tonic Mild

Cildiniz güzelliğini kaybetmesin diye de normalden kuruya dönen cilt tiplerine uygun severek kullandığım Innova toniği de eklemeyi ihmal etmedim. :)



7- Oriflame Liselotte Watkins 8- Activex Hassas Koruma

Shower Cream Hijyenik Duş Jeli





Duştan çıkmak bilmez biri olarak ve duş jelleriyle köpür köpür köpürmeye bayıldığımdan hediye setime duş jelleriyle son noktayı koymasam olmazdı. :) Oriflame ve Activex’in bu duş jellerine bayılacağınıza eminim :) Kokuları gerçekten müthiş.

Eveeett sizin için hazırladığım bu güzel hediye setini kazanmak için küçük şartlarımı yerine getirirseniz çok sevinirim :) İzleyicilerim artsın, blogum şenlensin biraz ama di mi :)





Çekilişe katılım şartları :



http://ucsuzbucaksizbirdolabimolsa.blogspot.com/2011/12/yilbasi-hediye-cekilisim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder