3 Ocak 2012 Salı

ÇEKİLİŞ VAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR....HAYDİ KIZLARRRR...

3 Ocak 2012 Salı

Haydi çekilişe

2 Ocak 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞ VAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR....HAYDİ KIZLARRRR...


YILBAŞI üzeri baktım her yerde çekiliş var...
ben de çekilişimi yeni yıla sakladım.
ne zamandır aklımdaydı.

şimdi işte bu güzel keçe süslemeli şalı içinizden birine hediye etmek istiyorum.

yapmanız gerekenler:



BLOĞUNUZDA ÇEKİLİŞİ DUYURMAK

kendi facebook  ve twitter sayfanızda çekilişi duyurmak,

ve yorum bırakarak ben de istiyoruuuum demek...

isteyenler facebooktan beni de ekleyebilir...:)))


çekilişin sonucunu ocak ayının son günü açıklamış olucam.
hepinizin adını kağıda yazıp oğluma çektirerek belirleyeceğim. ve o kareleri de sizinle paylaşıcam...


bu ürünler tamamen benim el emeğim  olup 
kişiye özel ve tek olarak üretilmiştir.

HEPİNİZE İYİ ŞANSLAR....





http://hobimutfagim.blogspot.com/2012/01/haydi-cekilise.html

1 yorum: