19 Mart 2010 Cuma

~ * 200 + Reader Appreciation Giveaway! * ~


Oh.my.goodness! MakeupbyCrystalS 200 okuyucu üzerinden ulaşmıştır! Hala gün ben ve nasıl STOKED zaman 10 okuyucuların ulaştığı was super bu güzellik tarafından hazırlandı hatırlıyorum! : D Thank you bu nedenle birbirleriyle ve yoğun hayat, yorum okumak görüntülemek için dışarı değerli zaman ayırdığınız için her biri çok, ve her şeyi güzellik için my love destek.


Daha da tüm güzelliklerini sadık benim takdir göstermek için, bir yarışma hosting am!



Kurallar:
* Bir okuyucu / MakeupbyCrystalS ve takipçisi olmalı.
* Max. okuyucu başına 3 girdi.
* Zorunlu ebeveyn elde / veli izni girmek için, eğer 18 altında.
* Yorum Doğum bu girişinizi gönderebilme / blog girişlerini.
* Giveaway on March 25th, 11:59 de 2.010 kapatılacak PST.


Kelime:


- Bir giriş: Yorum: 'Beni Enter' MakeupbyCrystalS için sık blog yazısı ile birlikte () bağlantı sağlar. E-posta adresinizi ekleyin.


- İki giriş: Benim yarışma ve ilgili bir blog yazısı oluşturun / veya blogunuzun yan çubuğunda benim yarışma bağlantı ve bu yazı geri bağlantısını ve ardından aşağıdaki Yorum bağlantıyı gönderin.

- Üç giriş: Tweet Twitter benim yarışma hakkında eklemeyi unutmayın @ makeupbyCrystal bir yere cıvıldamak içinde. (Dahil Yorumunu sizin Twitter kullanıcı adı)


*** Önemli: Lütfen bırakın ayrı her giriş için yorum .***

http://makeupbycrystals.blogspot.com/2010/02/200-reader-appreciation-giveaway.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder