31 Mart 2010 Çarşamba

Giveaway from KuTsal haTun


Blogum henuz 1 aylik bile degil ama ben simdiden 100.izleyicim serefine sizlere begeneceginizi umdugum hediyeler vermek istiyorum.

Hediyelerimi secerken beni takip edenlerin tarzimi begendigini varsayarak kendi tarzima uygun seyler olmasina ozen gosterdim.Umarim sizlerde begenirsiniz.
Hediyelerim:
1.Terranova 3'lu tasli bilezik
2.Newyorker siyah kolye
3.Elf waterproof maskara
4.Uc adet bros
5.Iki adet tirnak susu
6.Fashion kupe
7.Golden Rose oje. Renk icin Tik Tik
8.Terranova deri kasket sapka
9.Keceden gullu bandana
Cekilise katilamak icin:

1) Blog sahibi iseniz duzenledigim cekilisi resim ile birlikte kendi blogunuzda duyurup, linkini biraktiginiz yorumda yazmaniz.Boylece bende kontrol edebilirim.

2) Izleyicilerden beni izlemeniz,

3)Ayrica blogunuzdaki takip listenize blogumu eklemeniz gerekiyor.

4)Yorumunuzda blogum ile ilgili dusuncelerinizi de yazarsaniz sevinirim.
(blogunuz yoksa da cekilise katilabilirsiniz, sadece izleyicim olmaniz ve yorum birakmaniz yeterli olacaktir)

Cekilisin bitis tarihi 23.05.2010

http://kutsal-hatun.blogspot.com/2010/03/giveaway-from-kutsal-hatun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder