16 Mart 2010 Salı

hakkımda çıkan puzzle haberleri -3- Joy Dergi


JOY DERGİ MART/2009 SAYISINDA ÇIKAN RÖPÖRTAJIM



Bu arada TRT İzmir Radyosu ve İstanbul Fm röpörtajlarımda oldu puzzle üstüne. Ayrıca Burger King mart/2009 Whop dergisindede röpörtajlarım yayınlandı.. Bu haberler üstüne yüzlerce puzzle yaptım. Çoğu ücretsiz. Ama baktım başa çıkamıyorum.. En azından masrafları karşılansın beni daha çok teşvik etsin diye cüzi bi miktar alarak kazançta sağlamaya başladım. Elimdeki fazla sayıda puzzleları etrafımdaki arkadaşlarıma dağıtarak 3-5 kuruş onların kazanmasınada katkıda bulundum. Halen yapmakta olduğum elimde 5 puzzle var. Yapılmak üzere bekleyen onlarcasıda.... Puzzle ile uğraşıp asmaya yeri kalmayanlara bi meslek kapısı açtım.. şimdi değişik sitelerde puzzle yaparak para kazanmak isteyen onlarca insan oldu. Ne mutlu bana....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder