17 Mayıs 2010 Pazartesi

beyaz büyüden hediye var.


Öncelikle güzel bir hediye paketi hazırladığımı düşünüyorum..
Gerçekten özenerek seçtimm hepsini..

Peki neden böyle bir şey yaptım..
Hediye etmek paylaşmak gerçekten çok güzel bir duygu.. Ben bu hediyenin amacı sadece izleyici sayısının artması olmasının istemiyorum.. Hediye için laf olsun diye bir izleyici kitlesi istemediğim için random.org'la yapmayacağım..

Peki neyle yapıcaksın derseniz..
Gayet basit bir şekilde hediyeyi vericem.. Öyle günlerce bloğuma girip en çok ben dolaştım diye vakit geçirmenize gerek yok.. Hem bilgisayar başında o kadar zaman geçirmek iyi değildir (:

Bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler şunlar;

Öncelikle izleyici olmanız
Daha sonra bu hediyeden bloğunuzda bahsetmeniz ve bahsettiğiniz linki bu yazının altına yorum olarak göndermeniz..
Vee sonuncusu asıl yapmanız gereken şey ise bir 15 dk ayırıp bloğumu tamamen incelemeniz yazılara göz atmanız ve "YAPICI ,MANTIKLI" bir eleştiri yapıp bana mail atmanız.. Aynı mailin sonuna bloğunuzun linkini yollamanız..

Evet hergün bloğuma uğrayıp en çok giren kişi olmanıza gerek yok.. Sadece bir sefer 10-15 dk ayırıp göz atıp nerelerde eksik var neler doğru olmuş gibi övgüden tamamen soyutlanmış bir mail bekliyorum sizden.. Hem ben alıcağım maille eksiklerimi doğrularımı görücem hemde siz iyi bir inceleme yaparsanız bu güzel hediyelere sahip olucaksınız.. Sadece butik beyaz büyü'deki ürünlere ait yorum beklemiyorum.. Bu bloğun adı Butik Beyaz Büyü değil ! Beyaz Büyü.. O yüzden göndericeğiniz mail herşeyi kapsasın.. 100. İzleyiciye ulaştığımda süreniz dolmuş olucak.. Ve gönderilen yazıların içerisindeki en kaliteli en başarılı eleştiri 1. seçilecek ve hediyeler onun olucak.. Sonuçlar açıklandığında herkesin gönderdiği maili burada yayınlayacağım.. Yani haksızlık olmayacak içiniz rahat olsun (:

Mailler için;

1beyazbuyu@gmail.com'a mesaj atmanız yeterli..

İşte her şey bu kadar !
Ben maillerinizi bekliyorum..
İyi incelemeler, Bol Şanslar..
http://1beyazbuyu.blogspot.com/2010/05/beyaz-buyuden-hediye-var.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder