19 Mayıs 2010 Çarşamba

çatı katı ve yarışma.....


HADİ BİRAZ EĞLENELİM :)) YARIŞMAYA KOŞUUN :)


http://babyh23.blogspot.com/2010/05/hadi-biraz-eglenelim-yarismaya-kosuun.html


bu resmi hatırlıyorsunuz :) bu benim yeğenimin sünneti için aldığım giysi...bu postta paketli halini koymuştum..çünkü eksikleri var ayakkabı,çanta ayarlamam lazım..eşarpta bi tane aldım ama onunla ilgili kararsızım..başka bulursam onu alacağım..
ve ben aldığım bişeyi üzerimde yayınlamayı seviyorum..ve bir de özel bi gün ya süpriz olsun dedim :) ama herkes çok merak etti mail ve yorumlarda sürekli "şu model mi? bu model mi?" diye soruyorsunuz :) ve en son sevgili betül'ün yorumuyla dedim bunu eğlenceli bişeye dönüştürelim :)

eveetttt yarışmamız şu şekilde : paketin içindekini tahmin ediyorsunuz? :))

burası ARMİNE'nin sitesi..burayı tıklayıp hem o güzel kızların taşıdıkları güzel giysilere bakıyorsunuz hemde acaba ben hangisini seçmiş olabilirim tahminde bulunup kod numarasını yorum olarak bana yazıyorsunuz :))kıyafet no diye rakam yazıyor hemen sol üst köşede :) ARMİNE'nin de baya bi reklamını yapmış oldum hahahahah sanki bana ihtiyaçları var :P

veee bende 6 haziran'da kıyafeti üzerimde yayınlıyorum böylece yarışmamız sona ermiş oluyor :)
tahmin edenler arasında yapacağımız çekilişte kazanan arkadaş ne renk isterse ona bir çerçeve süslüyorum ve paketinin içine NBB'den de ciciler koymayı düşünüyorum :) nasıl olur? bence güzel olur :)

şansınız oldukça yüksek bu sefer :)

yarışma dediğime bakmayın bu bir eğlence :) dolayısıyla eğlence şartlı olmaz yani hiç bi şartımız yok..tek ricam bloğu olmayan arkadaşlar isim-soyisim yazsınlar..adsız olan yorumları silmek zorunda kalacağım..

ipucuda verelim :) elbise değil arkadaşlar üst giysisi..hadi bakalım kolay gelsin :)

ben şimdi çıkıyorum.bugün bütün gün yokum..annemlerde boya badana işi var..annemle canan baya bişeyler yapmışlar dün bende yardıma gidiyorum..tüm gün olamayacağımdan yarışmayı başlatıp öyle gideyim dedim..bu yüzden güzel mi güzel yorumlarınızı gece cevaplayacağım..

hepinizi kocaman öpüyorum blog size emanet :))

sevgilerimle..

http://babyh23.blogspot.com/2010/05/hadi-biraz-eglenelim-yarismaya-kosuun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder